לכול אחד ואחת מאיתנו, אשר אי פעם חיפש פתרון אריזה מסוים, נתקל בכמה סוגי אריזות, בגדלים וצבעים שונים ובאיכויות שונות.
לכול אדם באשר הוא, אשר אי פעם חיפש פתרון אריזה מסוים, אם זה פתרון לאריזת מתנה או אריזת משלוח מנות לדוגמא, כמו כן, אריזת מוצרים לחלוקה לעובדי חברה או לבני משפחה וכדומה, נתקל בכמה סוגי אריזות, בגדלים וצבעים שונים ובאיכויות שונות.
קיימים בשוק מבחר רב של שקיות ופתרונות אריזה, ביניהם, שקיות נייר לאריזה, שקיות ניילון לאריזת מתנה, שקיות ממותגות, שקיות במבחר צבעים וגדלים. שקיות אלה, בעלות עיצוב מרשים ומשנות את כלל התפיסה של פתרון אריזת מתנות. כאשר ניגשים לבחור שקית אריזה, חשוב להבין
רבים עשויים להתייחס אל שקית כאל מוצר זניח, מוצר חסר חשיבות, כאל מוצר שסה"כ נועד לייעל את פעולת השינוע של פריט שזה עתה נרכש.
כל חנות שמוכרת חפצים, צריכה להוציא את הלקוח עם מוצר עטוף כיאות, עם מוצר שמשדר איכות, מבטיח ייחודיות, מתאים לעיצוב הכללי ושומר על שפה אחידה.
לאריזת קרטון יש משקל רב חשיבת כאשר מדובר על אריזת מתנה. ראשית מדובר על פרמטר פרקטי ושנית מדובר בפרמטר שיווקי עיצובי. אם נתחיל עם הפרמטר הפרקטי, נציין שלקרטון יש תפקיד חשוב- תפקידו לשמור כיאות על איכות התכולה, ולו כי הוא מבודד היטב בין החפץ השביר לבין מגע
המשפט \"אל תסתכל על הקנקן אל על מה שבתוכו\", עשוי להיות נכון עבור מגוון סיטואציות, אך לא כאשר מדובר בסיטואציות שנוגעות למיתוג, ועל כן חשוב לדעת שלאריזה יש כוח לשנות את מהות התפישה שלנו כלפי התוכן.