אם יש לך מחשב נייד שהתקלקל
אתה עלול למצוא את עצמך לפעמים בבעיה. משיטוט קצר ברשת עולה כי חלקן של נציגויות
המחשבים הניידים- הלפטופים בארץ, משמשות כחותמת גומי ותו לא.
הנה כמה מקרים: דורית
מרמת -גן קנתה מחשב לנובו 40-70 Z ומהר מאוד לצערה הוא
התקלקל. המסך היה משחיר ורק בנגיעה חוזרת היה חוזר למצב נורמלי. לצורך החלפת מסך למחשב נייד היא
פנתה לשירות שממנו הגיע- למוקד בבריטניה, אמרו לה שהבעיה היא בכבל של המסך, אבל
במשך חודש היא חיכתה וחיכתה ושום כבל לא הגיע.
איל מתל אביב רכש גם
הוא מחשב נייד אך כבר עם תחילת השימוש החל להשמיע הלפטופ רעש חזק, ובשיחה עם
הנציגות בארץ הבטיחו שיחזרו אליו, אך לא חזרו.
לקוחות רבים מתלוננים
כי שלחו לתיקון מחשבים ניידים חדשים
שהתקלקלו ועוכבו שבועות וחודשים, או שהמחשבים חזרו עם תקלות אחרות. בקשות להחלפה
או להחזר כספי לא נענו.
מסתבר שקשה מאוד
לעשות עסקים טובים, כאשר אתה רוכש מחשב נייד-לפטופ מחברה אפילו בעלת שם, אבל יש לה
רק נציגות בארץ, תיקון המחשב הנייד הופך להיות מסכת של טרטורים וסחבת, מה שנקרא
בהתאם לנהלים.
הנציגים בארץ הם רק
המשווקים אבל הם לא מעניקים שירותי תיקון מחשב נייד, ואז
אתה מתחיל לחפש מי בעצם אחראי על המחשב הנייד שקנית. מגיע לכל מיני נציגויות
בחו"ל שלא נותנות לך מענה וכל הזמן הזה אתה תקוע עם מחשב מקולקל.
כמו בפסי ייצור של כל
מיני מוצרים, לפעמים יש במוצרים פגמים "מולדים" שאי אפשר לתקן אותם, אלא
שיש צורך להחליף אותם, כי משהו בסיסי לא תקין והוא זה שיגרום לבעיות נוספות.
גם בעניין הזה
מתנערות הנציגויות מהתקלה עד שהן מקבלות על עצמן אחריות, ובינתיים עד שיחליפו לך
מחשב נייד אתה תקוע!