ישנם מספר פרמטרים שיכולים לעזור לכם בעת בחירת איש המקצוע שלכם עוד בשלב הטלפון.
כמו בהרבה דברים אחרים שעלינו לבחור חשוב תמיד להפעיל אינטואיציה טובה, אך לא תמיד זה יספיק ולכן מומלץ לשאול, לתחקר בלי להרגיש לא נעים ולהפעיל היגיון בריא.
דברים שכדאי לברר מול איש המקצוע לפני שמזמינים אותו:
- וותק וניסיון - היום ניתן לקבל מידע זה בכל אתר מסודר של בעל העסק. אולם תמיד אפשר לשאול גם בטלפון ולבקש שירחיב מעט. למשל, עם מי הוא עובד באופן קבוע ?(רלוונטי בעיקר למוסדות, עיריות וכדומה)
- האם הוא דואג לברר אם הכל בסדר גם אחרי שנתן את השירות ופתר את הבעיה? איש מקצוע טוב יסביר לכם במדויק מה סביר להניח שהביא לבעיה מלכתחילה על מנת שתבינו כיצד להימנע מהבעיה בעתיד. איש מקצוע שמתחייב על יצירת קשר לאחר שבוע לדוגמא הוא איש מקצוע שלוקח אחריות על עבודתו וברור שמקצועיות ואיכפתיות מנחים אותו בעבודתו.
- באיזה ציוד משתמש? האם עובד עם ציוד חדש. נקודה זו יכולה להצביע על הרבה דברים. בין השאר, שאיש המקצוע שלנו דואג להתעדכן בעולם המקצועי בו הוא מתמחה ושידע לתת לכם שירות יעיל וזריז.
- האם הוא דואג לנקות אחריו? כן, כן. לא ברור מאליו במדינתנו הקטנטונת, אולם מסתבר שלא כל אנשי המקצוע חושבים שעליהם להשאיר אחריהם את השטח נקי ומסודר. אין סיבה להתבייש ופשוט לברר זאת לפני שמזמינים שירות.